Top til teen

Så blev toppen til The Moody færdig. Og med matchende hårsløjfe.

Og denne gang har jeg brugt en opskrift og fulgt den næsten hele tiden. Jeg har brugt denne opskrift fra Drops design.

Dog har jeg foretaget en enkelt lille ændring. Forneden på originalen er der et muslingemønster. det synes jeg ikke virker særlig ungdommeligt, så jeg har lavet det om til en rullekant og et par riller.
Det virker meget mere "fresh". Et ord som det i øvrigt er blevet forbudt mig at bruge her hjemme. Fordi det er enormt pinligt og lyder meget dumt!!!

Jeg har strikket i 55% superwash uld. Så den kan bruges over en langærmet t-shirt i vinter.


Og hvis I endnu ikke kender Drops design eller Garnstudio, som hjemmesiden vist egentlig hedder, så har I hermed linket. Og så er det ellers bare med at komme i gang. Der er hundredevis af gratis strikke og hækleopskrifter.

De er nemme at gå til, og hjemmesiden er til at navigere på.
Så frem med pindene og god fornøjelse.

Kommentarer

Populære opslag