She's a lady

Så er The moody draget afsted for at deltage i årets MGP-workshop.

Hun drog nu allerede afsted i går efter at vi havde powershoppet big time. Man kan jo ikke tage af sted til MGP-workshop uden en indledende powershopping. Vel?

Vi fandt de helt rigtige bukser, bluse som kan bruges til meget forskelligt, en kjole på ½-pris stativet og et matchene tørklæde. Og der gik ikke en gang ild i mit dankort.

Så tog hun afsted for at overnatte hos sin far. Og så er det ellers i dag slaget skal stå. Altså det indledende slag. For hvis hun går videre er der jo endnu et slag.

Moderen (som ellers ikke har haft noget at gøre med projektet) er meget stolt og overrasket over hvor elegant og ladylike en datter jeg har fået. Vi krydser fingre.


Kommentarer

  1. Hold op hvor ser hun bare stor ud.. meget meget teenager må man sige

    SvarSlet
  2. Jaah, det må man sige. Jeg har lige hørt at hun har fået Marie Frank som coach.

    SvarSlet
  3. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige det var lyv, at denne "Lady" satte to cupcakes til livs i mit køkken dagen før, dagen før MGP

    SvarSlet
  4. Jah, det er vist ikke særlig ladylike.

    SvarSlet
  5. Vil du ikke nok fortaelle hende fra mig at hun er aegte smuk i den jakke og det toerklaede? hun ser simpelthen saa voksen ud og det haar klaeder hende fantastisk!! bestemt en lady! :) meget meget flot :)

    SvarSlet
  6. Ak, håret er allerede en saga blot! De lange lokker faldt i går.

    SvarSlet
  7. Det lyder spændende hvordan gik det så?? Stiller hun op alene???

    SvarSlet
  8. Hej Susanne

    Hvor er det altså hyggeligt at du også har fundet vej herind!!
    Hun stillede op sammen med en veninde og de gik desværre ikke videre. Men jeg er virkelig imponeret over hvor flot hun har taget det. En dreng fra skolen kom videre til selve showet og hun glæder sig oprigtigt på hans vegne.
    Den slags varmer virkelig et moderhjerte og man har en vag fornemmelse af at få en lille smule løn for det store arbejde man har lagt i de første 13 år. Det er sgu' dejligt.

    Kærlige hilsner til jer, Malene

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag