Sandheden om handymandens bukser

Siden indlæget om handymandens bukser har jeg forsket lidt i sagen om klappen.

Jeg har tænkt over det, forhørt mig og talt med nogle handymænd. Og nu er jeg glad for at kunne sige at jeg har fundet frem til sandheden om handymandens bukser. I hvert fald hvad angår klap eller ikke klap.

Se, det hele bunder i at der findes to typer handymænd.
 Der findes den hensynsfulde handymand, og så findes der de almindelige håndværkere. Det er dem vi ser flest af rundt omkring. Dem som lader værktøj og savsmuld ligge til dig, som tramper rundt med sko, som hører ulidelige programmer på transister og som uværgeligt plager deres omgivelser med det skønne syn af deres ... tja  sparebøsse? Budcrack? Eller, slet og ret, røvrille?

Deres bukser er simpelthen lavet til, helt af sig selv, at glide ned fra deres hofter og placere sig i en position, som afslører det lidet flatterende syn... Hver evige eneste gang de tager dem på!

Det er her klappen kommer ind i billedet. Klappen er den hensynsfulde handymand varemærke. Klappen med seler som forhindrer hans bukser i at foretage ovenstående manøvre. Til glæde for mange vil jeg tro.

Kommentarer

  1. Jeg kom tilfældigt ind på din blog - og kan se at du også er med på stop-madspild trenden.

    Du har nu fået en fast læser :-)

    KH
    Selina Juul
    fra http://www.stopspildafmad.dk

    SvarSlet
  2. Jamen fantastisk.. Velkommen.

    Bedste hilsner Malene

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag