Udvikling

8. Februar. Verden er ny og skræmmende

8. Marts. Stadig noget betænkelig ved situationen


8. April. Spise og sove er det væsentlige

8. Maj. Nu kan man lege
8. Juni. Og udvide bekendtskabskredsen

8. Juli. Så kan man sidde godt støttet og holde øje.

I dag,8 August, Man kan sidde op og styre det hele.


Alt i alt, det går utrolig stærkt. Nu er de magiske seks måneder nået, på ingen tid. Og lige om lidt skal hun i dagpleje og i børnehave og i skole og konfirmeres og giftes.....

Nej pjat.
Men der er sket helt ubegribeligt meget på de måneder. Og man tænker jo ikke over det mens det sker. Jeg har i hvert fald ikke gjort det før. Men som jeg før har nævnt er jeg et andet sted i mit liv denne gang.

 Og jeg prøver at suge hvert eneste øjeblik helt tomt for indtryk og oplevelser hver eneste dag. Og holde lidt fast på det. Som her f.eks.

Kommentarer

Populære opslag