Pyh-ha

Så er kampen for overlevelse i fuld gang igen. Skolen kører, lektierne hober sig op og fritidsinteresserne er i fuld sving. Manden der kan alt er tilbage på arbejdet.

Men nu er vi nået hen til det første åndehul. De to første uger er overstået og forløbet til alles tilfredshed. Både  dem som har haft deres første "rigtige" skoledage med"rigtige" lektioner og "rigtige" lektier og dem som, nu pludselig, går i skolens ældste klasse. Hvor sejt er det lige.Og i særdeleshed dem som nu også har fået svømning på skemaet.

Man har været til kor, violin, marimba, musikteori og spejder. Folkedans og rytmik er først i næste uge. Og nogle er endda i skrivende stund i gang med deres første spejderlejr.

Men som sagt, det første åndehul. Manden der kan alt har fri hele weekenden, vejret er godt og humøret helt i top.

Så hvad skal vi lave. Jo såmænd. Vi skal sidde i et sommerhus uden fjernsyn og hvor mobilnettet ikke dækker og nyde det sidste af sommeren. I fuldstændig fred og uforstyrrethed.

Vi har selvfølgelig også vores 5 søde børn med. Nåh-ja og vores hund. Og så der der også lige min brors søde børn, på 6 og 8, de skal også med .....og hans 2 hunde.Men så er der vist heller ikke plads til flere i det sommerhus.


Men jeg har nu tænkt mig at nyde fred og uforstyrrethed alligevel. Gå til vandet. Læse i min gode bog. Tale stille og roligt med min mand. Tænk kun at skulle dele sin mand med 7 børn og 3 hunde en hel weekend.

Kommentarer

  1. Det viste sig først at blive en prøvelse da det gik op for os at toilettet ikke virkede.

    SvarSlet
  2. hihih..ja, det er jo nok en ting man ikke kan klare sig uden, fik i det fixet

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag