Jernalder snart

Nu er der under en uge til.Altså under en uge til ferie i fortiden. Og jeg må da indrømme at jeg bliver en lille smule bekymret ved tanken. Eller måske snarere spændt.

Der er et par ting som jeg ikke helt er klar over hvordan vi skal løse og som jeg heldigvis ikke tænkte over da vi besluttede at tage på ferie i jernalderen. For man kan jo også bekymre alting ihjel, så man ender med aldri at kunne foretage sig noget som helst.

Men f.eks. er jeg i skrivende stund ikke helt klar over hvordan vi skal arangere Alvildas middagslure. For barnevogne var jo ikke opfundet i jernalderen. Og jeg havde egentlig også tænkt mig at hun kunne sidde selv, så hun ikke bare skal ligge og glo op i luften.

Spørg mig ikke hvor jeg fik den tanke fra, at hun skulle kunne sidde selv, for pt. er hun 5 mdr og 10 dage. Men fatisk er hun ret tæt på. Hun kan sidde med støtte, eller når hun holder i noget.Så det skal nok gå. I vores eget selskab alene er der jo 7 unger til underholdning.

Og det med lurene finder vi også ud af. Den mørkeste krog i hytten, måske. Og jeg skal da også lige love for at der er mørkt inde i vores hus. Der er jo ingen vinduer i.

I aller yderste instans kan vi bære hende til "nutiden" og putte hende i barnevognen og så skiftes til at sidde halvtimesvagter.


Så alt i alt er jeg faktisk alligevel ikke bekymret, jeg er spændt. Det blir' bare sååå fedt!

Kommentarer

Populære opslag