Af hjertet tak!

Advarsel: Dette indlæg kan være rørstrømsk.

Så fik vi da ellers holdt en fest.

Jeg havde glædet mig til den fest på samme måde som jeg glædede med til min fødselsdag den gang jeg var 6 år. Og jeg har længe gået og syntes at det her virkelig skulle fejres.

Og det skulle der da selvfølgelig også, men dåb... ja ja.Det gør man jo.

Men alligevel var der noget helt specielt for mig som betød noget. Hmm.. Jeg tror det er fordi jeg gerne ville fejre barnet og livet.... At barnet var kommet til verden til glæde for mange.

Og det har jeg ikke taget så højtideligt igen tidligere, men denne gang har det virkelig været noget specielt.

Måske er det fordi jeg har fået mine andre børn på et tidspunkt i mit liv hvor jeg stadig et eller andet sted har troet mig selv udødelig. Har taget livet for givet,- både mit eget og mine børns.

Sådan er det ikke mere. Nu anser jeg livets gave, i form af en skøn baby, for noget virkelig fantastisk og værdifuldt og som jeg er meget taknemlig for.
Og det var det jeg gerne ville fejre i søndags.

Så: af hjertet tak!

Stemningsbilleder fra en dag hvor regnen stod ned i stænger i hele landet undtagen på vores lille plet.
Hvor bordet var dækket i mørke natten før fordi vi måtte vente på at regnen holdt op før vi turde lægge duge på bordene. Og hvor regnen begyndte igen så¨såre den sidste vase var stillet på bordet. Men manden der kan alt fandt på noget med en presenning, så det hele var stadig fint da vi stod op søndag morgen efter en nervepirrende nat.

En dag som begyndte vådt men hvor solen kom frem da vi kom hjem fra kirken så lyserøde roser, lilla lavendel og pink stokroser kunne komme til deres ret og gøre omgivelserne smukke.

Hvor vi havde søde gæster og fik dejlig mad. Hvor vi hyggede, legede og og var glade.

Så igen: af hjertet tak.






Kommentarer

Populære opslag