En tur i tøjhimlen

Tøj, tøj og mere tøj. Det er skønt. Og skønnere endnu at jeg har opdaget hvor man kan få noget som er til at betale. Outletscenteret i Ringsted er som et slaraffenland for den travle og desperate husmor som selvfølgelig aldrig helt har finanser nok til alt det hun absolut har brug for. Og jeg anede det ikke. Jeg vidste godt at det var der, men havde aldrig besøgt det før. Troede egentlig også at der ikke rigtig var noget ved det.

 Meeen så kom vi alligevel forbi i januar. Og til min overraskelse opdagede jeg at det jeg troede var en stor proppet og uinspirende hal, jo er små individuelle butikker, Nike, H/H, Diesel osv og ikke mindst NOA NOA. De har altid været en af mine favoritter. Jeg kan godt li det casual look sammen med de lækre materialer. Jeg synes det er "pænt" og afslappen og ikke mindst behageligt at have på, på samme tid. Men jeg har sjældent råd til at købe ret meget af det.
Der var januarudsalg, hvilket hos NOA NOA ville sige 50% yderligere end outletprisen (!) Det var som en tur i tøjhimlen.
Ja, jeg er jo ikke så god til begrænsning så jeg købte:
  • En blommefarvet uldkjole
  • En grå uldkjole
  • Et gammelrosa spindelvævssjal
  • Et meget lilla halstørklæde
  • En støvetlilla hue
  • En gennemsnitslilla taske
  • En meget lilla lang vinterfrakke
  • En lysgrønagtig forårsfrakke
  • En postkasserød lang Michael Jacksonagtig vinterfrakke
  • En lys forårs trench-cote
  • Et sort hanstørklæde
  • En laksefarvet silkevest med sort broderi
  • En hvis hulstrikket slå-om-bluse, med silkebånd
  • En sort slå-om-bluse med flæser

Hvorfor har jeg ikke kendt til det noget før?

Kommentarer

Populære opslag