Det er så sørgeligt...

Det er så sørgeligt at der aldrig er noget der poster en kommentar herinde. Hulk.
Så skal jeg lige skynde mig at sige at der faktisk er blevet postet nogle kommentarer. Og tak til jer for dem.

Men når der nu er mellem 30 og 50 inde for at kigge på en almindelig dag og 100 på en god dag, så er det altså lidt sørgeligt at der ikke er nogle der har lyst til at smide en kommentar. Det kunne naturligvis skyldes at indholdet her på siden er så uinteressant at det ikke er værd at kommentere.

Men jeg får rent faktisk  masser af kommentarer- Hvilket jo naturligvis er glædeligt. Der kommer f.eks kommentarer på facebooksiden og bliv endelig ved med det. Men der kommer også kommentarer ude i den virkelige handling, ude i livet...Og bliv endelig også ved med det.

Så møder jeg lige nogen som har prøvet en af mine kager (det er som regel kvinder) og som lige vil fortælle at den var rigtig god. eller at hun lige ændrede det og det og så blev den endnu bedre, eller at nu er det deres ynglingskage osv

Eller jeg møder nogen (som regel mænd) som siger "det der jeg læste på din side i går var skide skægt. Jeg prøvede nøjagtig det samme sidste år, "eller" hvorfor i alverden gjorde i... jeg ville da have gjort....osv. Og da dette jo er en familieside er mænd og deres meninger selvfølgelig også velkomne. (i sidste ende er det jo mig som redigerer, hæh)

Årh hvor jeg synes det kunne være herligt hvis I også skrev det herinde. Dels ville guldkorn så komme alle læsere til gode og dels vil det give siden mere liv.

Det kunne jeg altså godt tænke mig.

Kommentarer

  1. Det er bare svært at kommentere, da det jeg skriver ikke bliver gemt!

    SvarSlet
  2. Fedt at du gjorde det alligevel. Og i hvert fald er kommentaren da gået igennem :-) tak!!

    SvarSlet
  3. Nogen gange var jeg osse i tvivl om det blev gemt, indtil jeg opdagede at kommentareren skulle godkendes.

    SvarSlet
  4. Prøver, om min kommentar måske nu virker... ;-) Er hyppig læser af bloggen og dine finurlige kommentarer til livet og verden - ofte med et smil på læben! Ser ud til, du har et rigt og broget liv.

    SvarSlet
  5. Så kom du også igennem Ulla. Tak for ordene. Jeg er også selv ganske godt tilfreds med tilværelsen :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag