Den store bleguide

Det kan godt være noget af en jungle at starte op med genanvendelige bleer.



Der findes flere forskellige typer og indenfor hver type, et hav af forskelligt udformede bleer hvad angår pasform og materialer. Hvad virker og hvad er bedst?
De er dyre i indkøb, kan det overhovedet betale sig?
Er det egentlig ikke dødbesværligt og er der overhovedet nogle fordele?

Derfor har jeg lavet en bleguide hvor jeg beskriver hvad jeg indtil videre har erfaret om brugen af stofbleer.

Jeg understreger at det jeg skriver udelukkende er baseret på egne oplevelser og erfaringer, der indgår altså hverken videnskabelige tests eller empiriske undersøgelser og jeg modtager (desværre) heller ikke reklamepenge eller provision fra nogle bleproducenter.

Men jeg håber det kan bruges. God fornøjelse

Stil også gerne spørgsmål, gennem kommentar eller skriv til husmoderen.

Kommentarer

Populære opslag