En meget fræk historie

Nu er alle tabuer jo brudt, så jeg kan vist godt fortælle følgende historie.

Jeg kan godt finde på at sige at jeg aldrig prutter.... eller sveder. Men det er naturligvis bare fis. Det gør jeg selvfølgelig (dog meget sjældent) ligesom alle andre mennesker (men nok en hel del sjældnere end gennemsnittet)
Og nøjagtig ligesom alle andre mennesker må jeg også indimellem træde af på naturens vegne, som det jo hedder, nu hvor alle tabuer er brudt.

Således også i går hvor manden var på arbejde og alle de store børn var ude og holde øje med deres andre forældre.
Men det er ikke noget problem, der er masser af spændende ting at se på på badeværelset, så jeg medbragte bare babyen.

Efter at have sikret mig at skabslågerne var lukkede slap jeg hende fri og satte mig godt tilrette på toilettet for at komme videre med mit forehavende.

Det gik fint. Babyen tussede rundt og undersøgte området. Et område hvor hun ikke er vandt til at være på fri fod.
Hun forsvandt rundt om hjørnet og ud af syne.
Pludselig hørte jeg det karakteristiske klik som fortalte mig at det var lykkedes at åbne brusekabinen. Men jeg tænkte ved mig selv at det ikke kunne skade at lege lidt med shampoobøtterne, så jeg tog det roligt.

Den næste lyd som nåede mig var lidt mere bekymrende, en forsigtig plaskelyd, som dog hurtigt blev afløst af en meget entusiastisk og dynamisk plaskelyd. Og de små henrykte hvin som ledsagede det hele fortalte mig at barnet havde et meget glædeligt gensyn med sit badevand.

Hvorfor opvaskebaljen var blevet efterladt i brusekabinen med vand i kan man jo fristes til at spørge moderen om?? Men det vil for nuværende blive stående i det uvisse.... Der dukkede sikkert noget op.

Jeg var jo stavnsbundet på min plads og kunne ikke gribe ind. Jeg måtte nøjes med at lytte til de glade (og ufarlige) lyde indtil mit ærinde var overstået. Derefter fiskede jeg ungen ud af kabinen og kunne nu give hende tørt tøj på fra yderst til inderst. Bare fordi hun havde besluttet sig til at bade i utide.


Var det ikke frækt??

Kommentarer

Populære opslag