Fagre nye verden

Jeg ved godt at jeg er gammeldags, bagud, kommet forsendt til afgangen eller hvordan man nu skal betegne det.

I hvert fald er jeg godt ganske klar over at alle andre end mig har netshoppet i årevis. Men nu er jeg altså også kommet med på bølgen. Og det i en grad som kan gøre et dankort rødglødende.

En aften klikkede og klikkede jeg og alt muligt dejligt børnetøj faldt ned i min virtuelle indkøbskurv.
Der var buksedragter, ballonbukser, veste, tunikaer, smækbukser, cardigans og små skjorter.
Især et par små ballonbukser med et mønster i blå og koralfarvede prikker synes jeg lød meget spændende efter beskrivelsen og jeg glædede mig meget til at se dem i virkeligheden.

Og hvad er i øvrigt en fin garderobe uden matchende sko? Så klik, klik, klik, ind på en net-sko-butik og et øjeblik efter var små koralfarvede sko også bestilt.

Så var det ellers bare at vente, og vente........og vente. Men endelig, i dag kom varene frem og nu er de to mindste tøser ekviperet.

Alvilda ville straks prøve det hele. Hun var meget animeret og brølede lejlighedsvis "nej- gør det selv" men på kom det da, med matchende koralfarvede sko. Da hun hev den lille skjorte op over hovedet hvor den sad uhjælpeligt fast så ansigtet stak ud af halshullet sagde hun prosaisk " se, ligner løve mormor"



Kommentarer

Populære opslag