Edder-bloggemig belastende - nødråb til nørder

Så sidder man her, lige så uskyldigt og kikker på Patrick Swayze i 34-årig udgave. Og hvad sker der?
Man opdager at ens blog ser meget rodet ud. Så er det jo lige før at det kan være lige meget med Patrick og Baby...
Jeg er begyndt at bruge blogger app til iPad, så hvad sker der lige for det? Det vil jeg gerne fortsætte med. Men Den kan åbenbart ikke arbejde sammmen med blogger til PC.
Indlæg jeg har skrevet på pad'en ser fine ud, når jeg læser dem på pad'en. Men når jeg ser dem på PC er billederne alt for store.
Jeg er sikker på at det bare er noget ganske logisk som jeg bare ikke ved. For i min verden skal alt det her grej bare virke. Jeg vil gerne bruge mulighederne, men har absolut ingen interesse i at nørde mere end nødvendigt. Og i øvrigt heller ikke evner.

Men det kan jo ikke nytte noget at man ikke kan holde ud at se på det vel?
Så kære nørder eller andre indsigtsfulde mennesker:

Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor?
Og ikke mindst hvad kan jeg gøre ved det?


HJÆÆÆÆÆLP!!!

Kommentarer

Populære opslag