Juicekur. Dag 5 og 6.




Nu er det ganske vist at jeg er nået over halvvejs i juicekuren. Og jeg er begyndt at tænke over hvad det egentlig er jeg savner ved ikke at spise det samme som de andre. Om overhovedet noget.
Jeg er mæt og mangler ikke noget. Juecene fylder meget og de fleste af dem smager ok. Visse af dem smager endda rigtig godt. Jeg har heldigvis kun mødt et par stykker som var svære at få ned. Så det har ikke noget med sult at gøre.
Men nu er det weekend og der skal hygges. Jeg savner det fællesskab der er forbundet med måltiderne. Egentlig kan jeg sagtens sidde med til bords, men det er ligesom ikke helt det samme. I vores familie bruges der også meget tid på at snakke om hvad for noget mad vi skal lave. Børnene er med til at vælge og finde på. Og det er jeg jo ude af når jeg ikke spiser med. Men så er det jo godt at det ikke er for evigt.
5. dag var fredag. Der plejer der at være fredagsslik hos os. Dagens sidste to juice var ikke videre fyldige, så jeg synes ikke helt jeg kunne klare mig med the. Heldigvis stod der i den store juicekurbog , at hvis man var sulten om aftenen kunne man snuppe en milkshake fra opskrifterne i bogen. På mandelmælk forstås.  Så det gjorde jeg. Og det var en udemærket fredagsslik. Det der mandelmælk er ret lækkert.
En anden ting jeg også spekulerer over er hvad jeg dog skal spise når jeg er færdig med kuren. Det føles jo lidt som spildt arbejde hvis man straks begynde at fylde giftstoffer på igen. Det tænker jeg lige lidt over.


                                       



Sendt fra min iPad

Kommentarer

Populære opslag