Juicekur. Dag 1

Jeg troede jeg skulle dø!

Jo, ved nærmere eftertanke og alt andet lige, så er det vist en meget passende overskrift.
Det startede ellers godt nok. Jeg havde planlagt en tur til Knuthenborg med min yngste og min ældste. Min ældste er netop hjemvendt fra et udvekslingsophold i Bulgarien. Så det er jo skønt at have lidt tid med hende.
Jeg lavede så de tre første juice i kuren, så jeg kunne have madpakke med. Og så drog vi afsted.
Jeg havde haft en lille let hovedpine til at begynde med. Men det har jeg desværre ofte og det er jo en af de ting jeg gerne vil blive kvit ved at tage denne kur. Jeg ved udemærket godt at min hovedpine kommer af indtag af rafineret sukker. Og i de perioder ( heldigvis lange) hvor jeg holder mig fra det, er der heller ingen hovedpine.
Morgen juicen, som jeg fik herhjemme, smagte godt og gled nemt ned. Til gengæld var det shot jeg også skulle ha, meget stærkt.
Så drog vi afsted. I løbet af formiddagen blev hovedpinen stærkere, men jeg tænkte at det måske var tilfældigt.
Til middag drak jeg den medbragte, grønne juice. Den smagte også ok, men ikke lige så godt som morgenjuicen. Til gengæld begyndte hovedet virkelig at dunke for alvor.

                                               


Da vi kom hjem skulle resten af familien ud at spise med kammerater og bedsteforældre. Jeg havde meldt afbud på forhånd, da jeg jo skulle nyde min første juicebar i fulde drag.
Da de kørte indtog jeg min eftermiddagsjuice, en smuk orange en.
Mit hovet føltes nu som et reelt vulkanudbrud, så jeg gik op og sov et par timer.
Jeg vågnede med massiv kvalme, og den smukke orange juice kom op igen.
Jeg kastede mig så på sofaen og lå brak der og bevægede mig kun når jeg skulle kaste op. Pga. Kvalmen og hovedpinen magtede jeg ikke hverken at lave eller indtage min aftensjuice. Eller for den sags skyld de kosttilskud jeg skulle have om aftenen. Jeg faldt i søvn mens jeg så serien og vaklede op i seng ved 22 tiden.


Sendt fra min iPad

Kommentarer

Populære opslag