Hvad koster det så?

Nu er der altså ikke ret lang tid til. Det er nemlig i morgen tidlig jeg går i gang med 7 dages juicekur.
Der er købt ind til hele ugen, og det fylder en hel del. Men det dufter dejligt af frugt og grønt og friske krydderurter. Ret sjovt indkøb egentlig. Indkøbslisten indeholdt blandt. Andet 30 æbler, 8 agurker, 4 ananas og 1 appelsin. 
Jeg mener 1 appelsin. Hvad sker der for det?
                               
Men hvad koster det så?
Jeg har købt kosttilskud  og  urtete ( inklusiv proteinpulver og olie) for ca. 1000kr og frugt og grønt for andre 1000kr. Jeg tror man kan variere prisen meget. Alt efter hvor meget man køber økologisk. Men det meste frugt og grønt skal bruges med skræl og det hele. Der er også utrolig stor spredning i pris på de olier, theer og kosttilskud man kan bruge. Hvis man har forstand på det og ikke behøver at købe det bogen anbefaler, så kan man nok spare en del
Heldig har jeg i forvejen de maskiner jeg skal bruge. Ellers var jeg nok heller ikke hoppet på.



                             

Og hvad forventer jeg så. Jo da, ikke så lidt. Jeg vil f.eks gerne af med:

  1. Hovedpine
  2. Muskelspændinger
  3. Træthed og uoplagtes
  4. Oppustethed
  5. Poser under øjnene
  6. Og så mange kilo som muligt
Jeg vil gerne have:

  1. Masser af energi
  2.  Og frisk hud


                             
Derudover glæder jeg mig jo til alle de forhåbentlig velsmagende ting jeg skal indtage. Ikke mindst de dejlige theer som allerede ligger og dufter så lækkert. Men jeg har ikke tyvstartet. Så det bliver først i morgen.

Nu må vi se hvad der sker. Jeg har lovet mit søde netværk at poste her. Og der kommer naturligvis en opsamlende evaluering til sidst.



Sendt fra min iPad

Kommentarer

Populære opslag