Juicekur. Dag 3 og 4.

   Så er dag 3 og 4 overstået. Uden svinkeærinder. 
Jeg har brugt dagene på afslappende og hyggelige aktiviteter.                     
                                      


På dag 3 havde jeg lidt hovedpine. Ikke noget der virkelig generede. Eller man kunne vel nærmest sige at jeg var lidt tung i hovedet. Men nu er jeg jo på denne hersens kur. Og det skulle jo ikke gerne være spildte kræfter. Derfor mærker jeg jo godt efter, hvilke forandringer der er at spore. Jeg håber at det var nogle onde giftstoffer der forlod min krop.
Jeg er blevet rigtig glad for nogle af de urtetheer, som man må indtage mellem juicene. Jeg sværger jo ellers til sort the med mælk. Men udrensning er jo udrensning og gælder over hele linien. Coffein, så vel som grisekød. ( som jeg ellers også godt kan li)
                                               


På dag 4 tog jeg med tøserne og en kollega i svømmehallen med efterfølgende thedrikning hos kollegaen. Det var vældig hyggeligt. Og jeg måtte igen have en juice med på farten. Som det ses på billedet indtages den i omklædningsrummet. Det var lidt spontant, hvilket jeg synes om, og heldigvis lå min gode kollega inde med urtethe så jeg kunne deltage i hyggen bagefter. Jeg undlod artigt at spise de muffins som ungerne ellers spiste med stort velbehag.
Jeg tror godt man kunne blive lidt isoleret på sådan en juicekur. så jeg gør en dyd ud af at medbringe juicen, så jeg kan deltage i hvad der nu ellers falder for af småudflugter.
Sendt fra min iPad

Kommentarer

Populære opslag