Idyl på byggepladsen

Så langt er vi.
Ydervægge og vinduer er på plads. Tagplader og isolering er også godt kørende. Indenfor ligger tykke lag af en art flamingo på gulvene med rivenet ovenpå.
Alting er timet og tilrettelagt, så jeg tror vi får svært ved at overtale dem til at lægge de to hestesko vi fandt under det gamle bryggersgylv ned under det nye. Alt er jo så fint nivellerer og i vatter. Så man kan vel ikke binde an med gammelt jern under gulvene.
Fliser til badeværelser er imidlertid et problem. Eller rettere prisen på omtalte fliser er et problem.
De pæne kostede mellem 900 og 1200 pr. kvardratmeter. Og dem i vores prisleje var ærlig talt en smule fesne.
Bemærk barnet på billedet. Hun har fundet en lomme med vand fra nattens regnskyld i en presenning. Og sammen med den smukke kat Isabella, som tager sig en lur på stilladset, sørger hun for idyl på byggepladsen.

Kommentarer

  1. hold da op det går stærkt og ser godt ud.Glæder mig til at se det live.KH Bente

    SvarSlet
  2. Jeg har netop erfaret at rivenet i virkeligheden hedder Rionet.
    Men hvis det er rigtigt at man skal lære så længe man lever så er det jo meget rart at blive rettet på den måde en gang i mellem. Jeg kan ellers blive helt i tvivl om hvordan jeg skal kunne leve op til at lære så længe lever når jeg er så klog allerede.
    Kh Malene

    SvarSlet
  3. Har I så fået løst fliseproblemet.? Ser fint ud..

    SvarSlet
  4. Hej Linda
    Min mor har valgt sine. Og vi har så godt som næsten valgt vores til badeværelse....Måske
    Jeg nægter bare at indrette et kedeligt badeværelse. når vi nu har muligheden for at vælge det hele selv. Men højglaserede italienske fliser er for dyre sammen med fine håndmalede eller rock n' Roll mini musik med små spejle i. Øv det er ellers lige noget for mig. Men måske sort gulv, sort og hvid musik i bruseren og Hvidt badekar ?..
    Så mangler der bryggersgulv. Jeg vil have noget ukedeligt

    SvarSlet
  5. Som ikke oser af parcelhus. Men rummet er lille, så det skal være lyst og rengøringsvenligt...umulig opgave :-) kh Malene

    SvarSlet
  6. Det med det sorte gulv og sort og hvid musik i bruseren, lyder da lækkert, men hvide fliser og intet andet oser lidt for meget af hospital og kedeligt. Du skulle se mit badeværelse, hvide fliser, totalt boring.

    Lad din indre Rockmamma/Prinsesse gå amok...ligesom dine bukseregler...

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag