Hård påske

Kære allesammen
Nu har det været påske, og det var virkelig noget mærkeligt noget. I tre dage i træk blev jeg vækket midt i min lur og kørt fremmede steder hen.
Henne på de fremmede steder var der fyldt med prik-tanter og andre ukendte mennesker. Prik-tanter er sådan nogen som prikker en på kinderne og siger at man er blevet stor. De er meget søde og vil gerne ha´ at man smiler og pludrer. Så det er meget hårdt arbejde at holde påske.
Der skete også hele tiden nye ting jeg aldrig havde prøvet før. De voksne flippede helt ud over vejret og jeg havde aldrig før været ude, men fik nu i flere dage i træk, vind i mit håt og sol på min hud. Så det var godt nok lidt udfordrene at holde påske.
Nogle af  de voksne blev også lidt mærkelige og snakkede mærkeligt. Det var der især én der gjore, og så sagde de andre at han var stiv,. Det synes jeg var meget underligt for han så nu nærmest lidt slap ud.
Mange voksne blev også meget glade og larmede meget for slet ikke at tale om alle børnene. Så man blev godt nok noget træt af at holde påske.
Og hvor er i øvrigt min mor, jeg har ikke set hende i flere dage. Der er kun hende damen med de sorte øjne.

Bedste hilsner
    Alvilda (10 uger)

Kommentarer

  1. Efter dine(og nu også Alvildas) påske beretninger ærger jeg mig over, at jeg ikke er en del af jeres festlige familie;);)

    SvarSlet
  2. Ja,det var en rigtig dejlig påske. Men det må også virkelig være et masivt bombardament af nye voldsomme indtryk for sådan en lille én.

    SvarSlet

Send en kommentar

Send mig din kommentar, det er så dejligt at høre hvad I andre mener :-)

Populære opslag