Desperate tider, kræver desperate handlinger

Så nu er der altså ingen vej tilbage.
Jeg har i hvert fald lige bestilt for 1000kr kosttilskud. Med navne som jeg ikke engang kan udtale. Og det ville da være synd hvis alt det skulle gå til spilde.
Noget af det er endda lavet af græs. Jeps - jeg skal leve ag græs, og alt muligt andet grønt, og rødt og orange mm.
Jeg har nemlig besluttet at prøve en juice kur.


Mest sådan bare for at se om jeg kan. Men helt ærligt, renere hud, mere energi, friskere udseende, højere stofskifte, vægttab og bedre immunforsvar. Hvem kan lige sige nej til det.
Så nu gør jeg det altså. Eller det vil sige - en af dagene, når varerne ankommer. Det er så smart indrettet at jeg har sommerferie og (næsten) ingen børn hjemme.
Jeg har valgt en kur på en uge. Jeg tænkte som så: hvis det virkeliglig skal blive til noget, så er 3 dage for lidt. Men 2 uger er alligevel i overkanten af hvad jeg kan overskue.
Der er faktisk også en 30 dages kur. Men så ville jeg nok have ædt min chihuahua inden jeg var halvvejs.
Nu venter jeg spændt på varerne. Og jeg ser vældig frem til projektet. Jeg skal nok rapportere og hører også gerne fra folk med erfaringer.

Kommentarer

Populære opslag