Nu med virksomhed!!

Tja... her er en husmoder, som er sprunget ud i det.

Jeg har altid haft mange idéer. Idéer om alt muligt, og jeg har altid haft 1000 undskyldninger for hvorfor de ikke kunne lade sig realisere.
Men nu har jeg længe været rigtig godt træt af hele tiden at sige, det kan nok ikke lade sig gøre, det er for svært, for dyrt, for mærkeligt......for kert!

Så nu ha jeg realiseret en idé. Jeg har ikke sådan skiltet med det, for hvis det nu aldrig blev til noget. Og der er da også stadig overhængende sandsynlighed for at det ikke bliver til noget....eller mere. For det er faktisk allerede noget.Så nu er jeg faktisk sådan en slags iværksætter. Waw!!


Jeg har simpelthenstartet en mikro-virksomhed, som sælger håndstrikket børnetøj. Billederne her på siden er et udsnit af hvad vi laver. Jeg har tænkt over hvad jeg selv har brugt til mine egne, og taget udgangspunkt der. Det er også vigtigt at tingene er i orden, at materialerne er lækre og at vi arbejder lokalt.
Og så er det allervigtigste at det er sjovt at arbejde med.
Og det er det. Jeg arbejder sammen med ca. 20 skønne strikkedamer. Vi holder strikkekaffe en gang om måneden for lige at se hvordan det hele vender. Det er super hyggeligt.


Og der er jo stadig masser af idéer, især når der sidder 20 høns sammen. Vi er lige på trapperne med hæklede sommerkjoler med bøllehatte. Og vi arbejder hårdt for at give stofblebrugerne lanolinbukser. Og en masse andre skønne sager. Men man kan ikke alt på en gang. Heller ikke selvom man gerne ville. Så det må tage sin tid.

I mellemtiden kan man kigge ind på siden her her. Man kan også besøge virksomheden på Facebook eller på instagram #mallebo.dk #håndstrikket #børnetøj #lækkerstrik #iværksætterpålolland
I må virkelig gerne like eller endnu bedre dele budskabet. Så det kan blive spredt over det ganske, danske land. At vi har lækre ting og sager her.Det kunne være for fedt hvis det virkelig kunne blive til noget.






Kommentarer

Populære opslag